Nem is boring a tundra

A howling fjordos kezdo tercsi utan (ami mellesleg szerintem kibajó, mindig is imadtam az undeades reszeket - sepulcherbe is neha visszajarok nosztalgiazni) atmentunk borean tundrara is, kicsit feltem, mert az orcos reszeket annyira nem kedvelem, de 90 kuldi utan is meg elvezem.

a murlockos kuldisor pedig best ever. grllllmluuula!

persze elfogult vagyok, en mar a WWI-re is murlock pet-ert mentem. most legalabb egy kis ideig volt velem egy par. (we dont go with starngers! you are not my moooomy!)

Címkék: borean tundra küldi

mesha 2008.11.18. 19:12 2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wotlk.blog.hu/api/trackback/id/tr59776506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiga 2008.11.18. 23:24:56

áh, kivette a szív szmájlit a komment végéről :D

wow report!

mert játszani jó. mondta a warlock.
naná, válaszolta a shammy.

(update: warlock -->death knight)

Utolsó kommentek

Linkblog

süti beállítások módosítása