First naxx

meglett a def cap. nem mondom, hogy egyszeru osszeszedni death knighttal azt az 540-es defenset, de a ketkezes weaponrol nem vagyok hajlando lemondani.

nagy batran fel is iratkoztam az eheti 25 fos naxxra, de en lepodtem meg a legjobban, hogy el is vittek. nem kicsit paraztam, mentem elotte vagy tiz heroicot, meglett az argent crusade repum, ezzel a fejes enchant is. azer durva volt 32K HP-val ott allni naxxban. a main tank nem sokat magyarazott, ugyhogy probaltam hasznossa tenni magam. elso 1 ora utan mar nevem is volt a tank csatin: ninja taunter. ehhe. (kicsit mindig lassabban nyomtam el a dark commandot, mint a tobbiek, emiatt aztan mar a masik tankrol tauntoltam le a mobokat. khm.)

Thaddiusnal beraktak Stalaggra tankolni, nem kicsit voltam beszarva, de nem volt gond. kifejezetten elveztem az atdobalos reszt.

Noth the Plaguebringeren addokat tankoltam, dmg lista elejen, masodik fazisban 5K-s dps-sel, lol. kicsiny ex-warlock szivemet azert ez megmelengette.

Címkék: tank death knight naxxramas

mesha 2008.12.05. 13:48 /whisper

A bejegyzés trackback címe:

https://wotlk.blog.hu/api/trackback/id/tr3805862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

wow report!

mert játszani jó. mondta a warlock.
naná, válaszolta a shammy.

(update: warlock -->death knight)

Utolsó kommentek

Linkblog

süti beállítások módosítása