D.E.H.T.A avagy zöldek a wowban

Miután howling fjordon csak szomoruan neztem a trapped animaleket /cry, amik mint kiderult egyszeru tajelemkent jelentek meg (se kuldi, se fogaskerek), a tundran vegre talalkoztam az allatvedokkel, es kis mamutokat menthettem meg. (sajnos a csapda kioldot le kellett adni a kuldisor vegen, en speciel orultem volna ha marad ;) A bébi mamutok kilogolásig velünk maradtak, és nagyon cukik voltak.

Nekem kifejezetten tetszett ez a népnevelős beütésű quest sorozat, bar general chaten olvastam ertelmes hozzaszolasokat, (mekkora faszsag az egesz, a vegen meg az ozonlyukat is be kell foltoznunk, mindjart hanyok, stb.) ami az eredmenyessegebe vetett hitemet elegge megrengette.

Viszont, hogy az utolso tundras kuldik kozott mindezek utan egy goblin elkuld renszarvasokat olni a borukert a faszom repulogepehez, azon kicsit kiakadtam. de a kovetkezetesseg mellett szol, hogy legalabb a voros dehtas debuffot megkaptuk a gyilkolaszasert. hurrá.

Címkék: küldi dehta trap

mesha 2008.11.19. 14:55 /whisper

A bejegyzés trackback címe:

https://wotlk.blog.hu/api/trackback/id/tr35777829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

wow report!

mert játszani jó. mondta a warlock.
naná, válaszolta a shammy.

(update: warlock -->death knight)

Utolsó kommentek

Linkblog

süti beállítások módosítása