Obsidian sanctum

tegnap levertük Sarthariont 2 sárkánnyal. Egész héten a 3 sárkányos verziót próbáltuk, rég voltam ilyen wipe feszten, de élveztem. végre vmi kihívás. A 7 lootból hármat én vittem, köztük a defenses chestet. A t7 kesztyümet kilootolta egy mage, úgyhogy most várnom kell míg a blizzesek meginvestigatelik a történetet és odaadják nekem. mit mondjak... elég lassúak :/

Címkék: sartharion obsidian sanctum

mesha 2008.12.16. 11:42 /whisper

A bejegyzés trackback címe:

https://wotlk.blog.hu/api/trackback/id/tr78825907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

wow report!

mert játszani jó. mondta a warlock.
naná, válaszolta a shammy.

(update: warlock -->death knight)

Utolsó kommentek

Linkblog

süti beállítások módosítása