Csip csup

A cooking után elkezdtem felvinni a fishing skillemet is. mindig rájövök a soha ne mond, hogy soha mennyire igaz mondás. én, aki évekig a legértelmetlenebb dolognak tartottam ezt két professiont a játékban, teljesen rákattantam a skill level up-ra. Bejártam majdnem egész Azerothot, és Tanaris egyik távoli csücskében mit találtam? Fürdőruhás gnóm lány FTW!

Dustwallow Marshon eltévedtem egy szigetre, ahol még sosem jártam, és nagyképűen nekimentem Doctor Weavil -nek, aki egy perc után mind controlozott, 2 perces debuffal Minion of Weavilt csinált belőlem. Mikor lejárt, elfutni nem hagyott (recast) meghalni nem tudtam (recast) hs-elni sem (interrupt), ugyhogy végül skaven menekített ki egy BG-s group jelentkezéssel. Bírom azér az ilyen kis stikliket a blizztől. (Bah, némá, egy kis hüje lvl 63 elit gnóm, aki egy ágy közepén alszik egy isten háta mögötti szigeten, leverem a faszba, akkora király vagyok. upsz. muhaha.*)

Megvártuk a server restartot is, mert hogy a Higher Learning könyvek állítólag restart után mind megjelennek Dalaranban. Fogalmunk sem volt amúgy mennyi időbe telik egy restart, a general chaten egyesek 1-2 órát írtak. inkább belelogoltam Arathorra az ellis karimmal, és megtudtam, hogy ott már volt, és 2 percig tartott kb.

Mikor visszajött a server frankó kis könyvek helyett ez várt rám Violet Holdban:

A többi helyen is fake bookok voltak csak sajna. pont mint valamelyik reggel, amikor megvártam az összes könyv repopját (ilyenkor néha úgy érzem kicsit őrült vagyok, de aztán rájövök, hogy: és??? :) mindenesetre a server restart egy jó alkalom az ilyesmikre.

PS: a fenti 2 screenshotot -nek küldöm szeretettel :)

*tudom, tudom, ha a pre tbc-s wowos műveltségem nem lenne 25/300-as akkor tudnom kellett volna, hogy AQ kapunyítós küldisor boss volt a doki.

Címkék: winkey doctor weavil server restart

mesha 2008.12.31. 20:37 /whisper

A bejegyzés trackback címe:

https://wotlk.blog.hu/api/trackback/id/tr44850875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

wow report!

mert játszani jó. mondta a warlock.
naná, válaszolta a shammy.

(update: warlock -->death knight)

Utolsó kommentek

Linkblog

süti beállítások módosítása