Achievement fail

A 2-3 héttel ezelőtti meglehetősen nagy achievement-őrület után kissé kifáradtam. :o

Kb. 2500 pontig még jól elvoltam, de az Outlandes instákra már nem bírtam / bírtuk rászánni magam / magunkat. PVP-hez szintén nem volt már kedvünk. A Loremaster rész maradt az egyetlen lényegesebb kb. amit még össze szeretnék hozni a maradék pár napban, ehhez Kalimdoron kell még kb. 60 quest. Ebből kb. 20-25 még simán megoldható, utánna már az is horror lesz szerintem. :(

Mióta kijött a patch (több mint 3 hét!), nem volt egyszersem Nagrandos fishing napi küldi. Senkinek sincs meg az Old Man Barlowned a szerveren tehát. :) Ha a maradék pár napban sem dobja be egyszersem a random a küldit, akkor páran elég idegesek lesznek hogy még Northrendről is ide kell majd járniuk emiatt. :D

Mivel a Hot Butteret Trout még mindig hiányzik a The Outland Gourmet achievementhez, ezért elmentem pecázni. Kb. száz hal után meguntam, majd megnézem az AH-t, vagy esik halashordóból valamikor. De legalább meglett a 250 halas achievement. :)

Valahogy a pecázással a mai napig nem vagyok kibékülve, a legelcseszettebb timesink tevékenységnek tartom a játékban, ami ráadásul elég nehezen kikerülhető. Kicsit javít rajta hogy vannak már napi küldik hozzá, meg több petet is lehet szerezni vele, de alapvetően halál unalmas dolog ami közben még különösebben mást sem tud csinálni az ember.

Ja nem. A legrosszabb időhúzó dolog a játékban az az, hogy 3 sec amíg felszáll az ember a hátasra. Ez főleg a Halloween-seprű után idegesítő...

Címkék: achievements

skaven 2008.11.07. 04:23 1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://wotlk.blog.hu/api/trackback/id/tr52755120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tiga 2008.11.07. 23:04:17

Amíg az a három másodperc telik, gondolj vissza az első 40 szintre, amikor egyáltalán nem volt hátasod :) Ugye mennyivel jobb? :D

Amúgy az achievmentekkel szerintem az a baj, hogy "pontot adnak", és így arra ösztönöz a rendszer, hogy minél többet csinálj meg. A játékosok összehasonlíthatók, kinek van több pontja. Így egy nagy grind lesz az egészből, pedig szerintem tök jó ötlet, és ahogy néztem, egy csomó tök jó öcsi van. Csak a pontozás nem kellene :)

wow report!

mert játszani jó. mondta a warlock.
naná, válaszolta a shammy.

(update: warlock -->death knight)

Utolsó kommentek

Linkblog

süti beállítások módosítása