+/-

+

meglett  a black tabby-m vegre.
sartharionnal kék lett a VZ. (hehe)
kifogtam a dark herringet.
megcsinaltuk az Undying-ot.
MT voltam 25 fős Naxx-ban.

-

unom a wowot. en sajnos nem vagyok az: "azötödikaltomathúzomfelnyolcvanraésmáraharmadikkaljároknaxxba" típus, ugyhogy nincs tul sok minden, ami lekot eppen.
sosem nyerek a horgasz versenyen SV-ben.
ertelmetlen a guildben a 25 fős achievement szervezés.
hetek óta próbálok összeszervezni 10 fős raid csapatokat, de vki mindig baszik eljönni. nem hiszem el, hogy összesen 10 ember van a guildben, akikre lehet számítani, de azokat persze rég lenyúlták, és már hetek óta plagued protodraken afkáznak dalaranban. volt egy pár jó esténk, de S3D meg mindig nincs meg, és összesen kb. 3 értelmes alkalmunk, ha volt rajta. mindenkinek külön kell whisperelgetni, hogy ugye jössz ekkor és ekkor? tudod, /calendar accept/decline. és ha accpetelted, akkor jelennyé is meg bazmeg, nem érdekel, hogy: jaj azt hittem cancelezted, jaj annyit ittam, hogy nem tudtam hazavezetni, jaj a feleségemmel kell lennem, jaj nekem nincs ennyi időm rédelni, jaj engem most a masik csapatba hivtak, jaj beteg lettem, és akkor ott állunk 9-en és nem tudunk elindulni.

csak legyen mar meg a Nightfall, es az eletbe tobbet nem probalok szervezkedni. inkabb osszegurizem a 100 mountot a dragonhawkert, ami mellesleg szemetseg hogy piros a hordasoknak, mert az tok snassz!!! ( tele van vele eversong wood ):
bezzeg a kék*, az annyira, de annyira. giiiiiief.

*update

fákk. a piros meg randabb, mint gondoltam, de a kek is csalodas. en asszittem, ilyen lesz a reward. :()

 

mesha 2009.02.18. 13:26 /whisper

A bejegyzés trackback címe:

https://wotlk.blog.hu/api/trackback/id/tr80950666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

wow report!

mert játszani jó. mondta a warlock.
naná, válaszolta a shammy.

(update: warlock -->death knight)

Utolsó kommentek

Linkblog

süti beállítások módosítása